• KETTU • Polskie rękodzieło szyte na zamówienie. • Czas realizacji 3-7 dni roboczych* •

• Regulamin sklepu internetowego www.kettu.com.pl •
§1
Postanowienia ogólne
-
Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem strony internetowej o adresie www.kettu.com.pl Sprzedaż prowadzona jest na podstawie niniejszego regulaminu [dalej „Regulamin”] z uwzględnieniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
-
Właścicielką Sklepu jest Aleksandra Szyper prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą KETTU Aleksandra Szyper pod adresem: ul. Olejniczaka 7/4 41-902 Bytom, NIP: 922-297-58-99, REGON: 380705520, adres email: sklep.kettu@gmail.com.
-
Ceny podane w Sklepie wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają̨ podatek). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy.
§2
Zamówienia
-
Zamówienia w Sklepie można składać w następujący sposób:
-
poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
-
e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu.
-
-
Zamówienia internetowe mogą być składane 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
-
Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
-
Składając zamówienie Klient wskazuje:
-
swoje dane osobowe w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
-
zamawiany towar,
-
adres, na jaki ma być dostarczony zamawiany towar,
-
sposób dostawy,
-
sposób płatności.
-
-
Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia drogą mailową.
-
W przypadku przedpłaty zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia zapłaty.
-
Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.
-
Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych następuje po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego.
-
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu umowy sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Brak wpłaty klienta w stosownym terminie oznacza anulowanie zamówienia.
-
Złożenie zamówienia i jego potwierdzenie przez Klienta w sposób wskazany w ust. 4 stanowi prawnie wiążącą umowę sprzedaży zawieraną pomiędzy Sklepem a Klientem.
-
Czas realizacji zamówienia podany jest na stronie głównej www.KETTU.com.pl (z zaznaczeniem, iż czas realizacji akcesoriów z podszyciami podany jest na stronie podszyć). Czas realizacji podany jest w dniach roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty (przedpłata) do dnia wysyłki ze sklepu. Czas realizacji może ulec zmianie, o czym Sprzedawca informuje Kupujących na stronie głównej www.kettu.com.pl
§3
Płatności
-
Klient ma do wyboru formy płatności:
-
Przelew – wówczas Sklep przyjmuje zamówienie do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym,
-
Pobranie.
-
-
Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
§4
Wysyłka towaru
-
Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (pocztą, kurierem lub paczkomatem).
-
Zamówione towary wysyłane są w terminie podawanym na stronie głównej sklepu licząc od dnia wpłynięcia środków na konto. Czas dostawy to:
-
przesyłką kurierską w ciągu 24-48 godzin,
-
od 1 do 3 dni roboczych za pośrednictwem Inpost Paczkomaty,
-
od 1 do 3 dni roboczych za pośrednictwem Poczty Polskiej,
-
-
W przypadku płatności przelewem albo przy pomocy karty płatniczej, termin na dostarczenie towarów liczony jest od daty zaksięgowania należności.
-
Koszty przesyłki dostępne na stronie dotyczą wysyłki na terenie Polski. W przypadku zamówienia z adresem wysyłki poza granicami RP prosimy o kontakt na maila sklep.kettu@gmail.com w celu ustalenia indywidualnej wyceny.
§5
Reklamacje
-
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien skontaktować się z obsługą Sklepu poprzez wysłanie emaila na adres sklep.kettu@gmail.com wraz z opisem reklamowanego towaru i jego niezgodności z umową.
-
Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
-
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. W przeciwnym razie koszty poniesionych przesyłek ponosi Klient.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
-
Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od odbioru towaru, o ile towar nie nosi śladów użycia.
-
Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
-
W terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Zwrot środków dokonany zostanie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§7
Warunki gwarancji
1. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i wynosi 1 rok.
2. Gwarancja jest ważna na terytorium Polski.
3. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne i materiałowe produktu.
4. Gwarancja nie obejmuje wszelkich innych roszczeń niż te wymienione w punkcie 3. – a w szczególności: wad produktu powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania lub użycia niezgodnego z przeznaczeniem, niewłaściwej konserwacji, modyfikacji produktu, niszczących zabrudzeń (oleje, farby, rozpuszczalniki, kwasy), uszkodzeń mechanicznych; zużycia materiałów w wyniku normalnego użytkowania, spowodowanych zdarzeniami losowymi (ogień, wilgoć, zgniecenia, rozerwania, rozcięcia, pogryzienie itp.).
5. Gwarancja jest ważna jedynie z dowodem zakupu produktu, posiadającym czytelną datę zakupu i oznakowanie sprzedawcy.
6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową i ustawą o prawach konsumenta.
7. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu dochodzenia pokrycia strat lub utraconych zysków w wyniku powstałej wady, nawet objętej gwarancją.
8. Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przydatność produktu do konkretnych celów oraz za następstwa ich wyboru i użytkowania.
9. Gwarancja zostaje przerwana w przypadku stwierdzenia wcześniejszej wady wymienionej w punkcie 4. lub / i napraw dokonanych w nieautoryzowanym punkcie serwisowym.
10. Odpowiedzialność i koszty za wysyłkę do siedziby firmy White Fox ponosi Sklep, chyba, że reklamacja nie dotyczy wad produkcyjnych i materiałowych produktu.
11. Po weryfikacji wady w siedzibie KETTU produkt zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy; w przypadku niedostępności takiego samego produktu zostanie on wymieniony na podobny bądź Klientowi zostaną zwrócone pieniądze.
§8
Ochrona prywatności
-
Administratorem danych osobowych Klienta jest KETTU Aleksandra Szyper, z siedzibą w Bytomiu, ul. Olejniczaka 7/4, 41-902 Bytom.
-
Dane osobowe podane przez Klienta na stronie www.kettu.com.pl są przetwarzane w celach realizacji umowy sprzedaży oraz za odrębną zgodą mogą być przetwarzane w celach marketingowo – promocyjnych, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późn. zm.)
-
Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w zakresie wskazanym w formularzu zamówienia.
-
Podanie danych osobowych przez Klienta ma charakter dobrowolny aczkolwiek niezbędny dla realizacji umowy sprzedaży.
-
Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz żądania ich usunięcia.
-
Klient może otrzymywać drogą elektroniczną, w szczególności na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, materiały o charakterze marketingowym lub promocyjnym, jeżeli wyrazi na to zgodę.
-
Klient może w każdym czasie odwołać zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych lub promocyjnych wysyłanych drogą elektroniczną poprzez wysłanie informacji o odwołaniu na następujący adres poczty elektronicznej: hello@kettu.com.pl.
§9
Własność intelektualna
-
Wszelkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep, ich opisy lub zdjęcia, są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być prawnie chronione lub zastrzeżone.
-
Klient przekazując Sklepowi zdjęcia zawierające produkty kupione w Sklepie, oświadcza, iż ma do niego wszelkie prawa autorskie i wyraża zgodę na publikację zdjęcia na stronie Sklepu oraz na profilu sklepu na portalach społecznościowych.
§10
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
-
Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
-
Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
-
Informacja o zmianach w regulaminie zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail wskazany w zamówieniu. W terminie 14 dni od daty otrzymania wiadomości o zmianie Regulaminu Klient może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy.
-
W przypadku nie dokonania wypowiedzenia umowy w terminie wskazany powyżej Klient jest związany postanowieniami zmienionego Regulaminu.
§11
Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego.